گل و گیاه مصنوعی؛ دوستان همیشه شاداب

به رسم مطالب پیشین که درباره چمن مصنوعی صحبت می کردیم، اکنون قصد داریم تا به یکی دیگر از محصولات ارزشمند مصنوعی بپردازیم که مصارف گسترده ای در زندگی ما دارد؛ گل مصنوعی.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام مانا چمن، همه انسان ها گل ها و گیاهان طبیعی را دوست دارند و تاثیر شگفت انگیز این موجودات زیبا در سلامت روح و روان بر هیچ کس پوشیده نیست. اما اگر به هر دلیل، امکانات نگهداری و مراقبت از گل و گیاه طبیعی را نداشته باشیم، باید به فکر چاره ای بود.

سال هاست که انواع و اقسام گل ها و گیاه مصنوعی به کمک ما آمده و توانسته جایگزین شایسته ای برای انواع طبیعی باشد.

اهمیتگل مصنوعیدر دکوراسیون خانه

گل مصنوعی یکی از محصولات تزئینی محسوب می شود که در همه جا به چشم می خورد. متاسفانه بسیاری از افراد فکر می کنند که گل و گیاه مصنوعی یک شیء پلاستیکی تقلّبی است و استفاده از آن را باعث بی کلاسی می دانند.

اما جالب است بدانید که امروزه مدل های مختلف گل و گیاه مصنوعی با ظاهر بسیار طبیعی و قابل باور خود توانسته توجه و رضایت مشتریان سخت گیر را هم جلب کند.

گل و گیاه مصنوعی هم به شکل گلدان به کار می رود و هم در ایجاد دیوار سبز مصنوعی؛ برای این کار، پنل های ویژه ای جهت نصب آنها تولید شده که به سادگی بر روی دیوار ها قرار می گیرد.

بسیاری از مردم کشور ما سال هاست که با انواع مدل های گل و گیاه مصنوعی آشنا هستند؛ این محصولات معمولا در مغازه های گل مصنوعی فروشی و بعضاً در فروشگاه های محصولات دکوری آنتیک فروخته ارائه می شد.

چند سالیست که تولید این محصولات در داخل کشور آغاز شده و با انواع محصولات وارداتی خارجی رقابت می کند. قیمت گل و گیاه مصنوعی تولید داخل به طرز چشمگیری (گاهی تا سه برابر) ارزان تر از نمونه های خارجی است و همین مساله باعث افزایش محبوبیت و خرید آن از سوی مصرف کنندگان شده است.

گل های مصنوعی با طرح و رنگ های مختلف ساخته می شود و همه دوست دارند که این محصولات تا جای ممکن ظاهر و حس لمس گل های طبیعی را همانندسازی کند. با پیشرفت های چشمگیری که در ساخت پلیمرها و روش های تولید این محصولات صورت گفته، امروزه تا حد زیادی این مهم برآورده شده است.

نگهداری از گل و گیاه مصنوعی به دلیل عدم احتیاج به نور، آب، خاک و ماده غذایی بسیار آسان است و در تمامی طول سال و هر گونه شرایط محیطی نیز زیبایی و شادابی خود را حفظ می کند.

گلدان مصنوعی در همه جا قابل استفاده است؛ پذیرایی، نشیمن و اتاق خواب خانه ها، لابی و راهروی ساختمان های مسکونی، دفتر کار اداری، مراکز تجاری همچون فروشگاه و مراکز خرید، کافی شاپ، رستوران، هتل، تالار جشن و…

جنس گل مصنوعی چیست؟

ساقه، شاخه، گل و میوه بسیاری مدل ها از ماده پلی اتیلن و برگ و گلبرگ ها در برخی محصولات نیز از ابریشم مصنوعی یا پارچه پی وی سی تولید می شود. گلدان ها هم عموماً از سفال و پلاستیک و به ندرت از فلز و شیشه ساخته می شوند.

گلدان های مصنوعی در اندازه های متنوعی عرضه می شوند؛ گلدان های فانتزی بسیار کوچک برای زیباسازی سرویس بهداشتی و قرار دادن روی طاقچه های دکوری استفاده می شود و مدل های متوسط هم برای استفاده روی میز،  مدل های بزرگ هم برای دکوراسیون انواع محیط ها به کار می رود.

مصارف گل مصنوعی

انواع گل و گیاه مصنوعی را می توان بر روی میز و فضاهای دکوری استفاده نمود. همچنین می توان دسته های گل و گیاه را با سیم مفتول فلزی بر روی پنل دیوار سبز متصل نموده و منظره چشم نوازی را به وجود آوریم.

پیش تر درباره دیوار سبز مصنوعی و موضوعات مرتبط با آن به طور مفصّل در سایت ماناچمن توضیح داده ایم. شما می توانید مطالب مفید و آموزنده درباره دیوار سبز مصنوعی مطالعه فرمایید.

نگهداری از گل مصنوعی

بسیاری از گل های مصنوعی در مقابل اشعه یو وی آسیب پذیر بوده و دچار تغییر رنگ می شوند؛ پس بهتر است گل و گیاه مصنوعی را در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار ندهیم. نظافت گل های مصنوعی هم بسیار آسان است؛ در بیشتر اوقات، یک گردگیری ساده می تواند غبار را از سطح آن پاک نماید.

خرید گل مصنوعی

شما می توانید به دو شیوه این محصول را خریداری نمایید:

. خرید اینترنتی و آنلاین از طریق سایت اینترنتی شرکت مانا چمن؛ انتخاب محصول مورد نظر، افزودن به سبد کالا، پرداخت هزینه از طریق کلیه حساب های بانکی و ثبت سفارش

. ارتباط از طریق تلفن ثابت، تلفن همراه، بسترهای پیام رسان و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی با کارشناسان فروش مجموعه مانا چمن و دریافت راهنمایی و توضیحات تکمیلی و سپس سفارش و پرداخت هزینه

کالای خریداری شده از راه های موجود به کلیه نقاط کشور ارسال می گردد. برای اطلاع از انواع بسیار متنوع محصولات گل مصنوعی ماناچمن، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

Previous Entries آموزش های رایگان Next Entries Iranian import firm that was 'of WMD