نحوه اخذ اقامت ترکیه

اگر قصد دریافت اقامت ترکیه را دارید ابتدا سیاست مهاجرتی این کشور را مطالعه کنید. راه های مختلفی برای دریافت مجوز اقامت وجود دارد. گزینه ای را که مناسب شماست انتخاب کنید و به ترکیه بروید.

مرحله ی 1

در ترکیه کار پیدا کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که خارجی ها از شرکت در برخی فعالیت ها منع می شوند. شما نمی توانید به عنوان متخصص زنان و زایمان، دندانپزشک، داروساز، بینایی سنجی، شیمیدان، دامپزشک، قاضی، دادستان و سردفتر فعالیت کنید. ضمناً حق فعالیت به عنوان سردبیر روزنامه و مجلات مجاز در بورس و همچنین فروش کالاهای استراتژیک و انحصاری را نخواهید داشت. سایر زمینه های فعالیت حرفه ای در دسترس شهروندان خارجی است. با یک کارفرمای محلی قرارداد کاری امضا کنید و برای کار با خارجی ها به اداره پلیس بروید. یک درخواست برای اجازه اقامت بنویسید.

مرحله 2

ثبت شرکت در ترکیه انجام این کار سخت نیست. شما به 2 موسس نیاز دارید. آنها می توانند خارجی یا شهروند کشور باشند. یک حسابدار یک شرکت در ترکیه افتتاح می کند. به نام او وکالت نامه بنویسید و سند را محضری کنید. پاسپورت و عکس های خود را ارسال کنید. کل فرآیند از 5 تا 10 روز طول می کشد. برای راه اندازی کسب و کار خود به 1500-2000 یورو نیاز دارید. هزینه نگهداری شرکت (حتی با موجودی صفر) حدود 1500 یورو در سال خواهد بود. بر اساس مدارک ثبت شرکت برای شما اجازه اقامت صادر می شود.

مرحله 3

به مدرسه محلی بروید. به پلیس گزارش دهید و درخواست بدهید. لطفا توجه داشته باشید که اجازه اقامت نه تنها برای دانش آموزان بلکه برای افرادی که خردسالان را همراهی می کنند نیز صادر می شود.

مرحله 4

اگر همسر شما تابعیت ترکیه را داشته باشد، می توانید به راحتی اجازه اقامت دریافت کنید. اگر والدین / فرزندان شما در ترکیه زندگی می کنند، می توانید برای اجازه اقامت اقدام کنید.

مرحله 5

شما می توانید اجازه اقامت موقت دریافت کنید، حتی اگر تصمیم دارید برای مدت طولانی در سراسر کشور یا فقط در تعطیلات سفر کنید. به کلانتری بروید و بیانیه بنویسید. مدرکی مبنی بر توانایی مالی (با 500 دلار برای هر نفر در ماه) پیوست کنید.

مرحله 6

خرید ملک مبنای اخذ اجازه اقامت است. اجازه اقامت 6 ماهه بگیرید. خرید ملک را انتخاب کنید. گواهی مالکیت ملک را دریافت کنید و اجازه اقامت خود را برای یک سال تمدید کنید. پس از پریود، روش را تکرار کنید. در عرض 5 سال می توانید برای شهروندی اقدام کنید.

مرحله 7

برای دریافت مجوز اقامت، به مدارک زیر نیاز دارید: گذرنامه، عکس، درخواست، تایید در دسترس بودن وجوه و همچنین اسناد اضافی بسته به مبنایی که بر اساس آن صادر می شود.

Previous Entries چه خدماتی در زمان تعمیر ماکروفر ارائه میشود؟ Next Entries تابلو مغازه و فروشگاه