مزایای خرید آنلاین لباس بچه گانه دخترانه

به گزارش همشهری آنلاین، خرید لباس بچه‌گانه احتمالا بسیار دشوارتر و پیچیده‌تر از خرید برای نوزاد است. زیرا برای تامین امنیت و راحتی نوزادها معمولاً از لباس‌های ساده‌تر با کمترین تزئینات شامل تور و نگین و غیره استفاده می‌شود. با توجه به تنوع بالای برندها و انواع پوشاک دخترانه، ممکن است دچار سردرگمی شده باشید. برای رهایی از این مشکل و تجربه یک خرید رضایت بخش، در ادامه معیارها و نکات مهم در هنگام خرید لباس بچه گانه دخترانه را برایتان بازگو می‌کنیم.

راهنمای خرید لباس بچه دخترانه.jpg

کیفیت حرف اول را می‌زند

توجه داشته باشید که خرید لباس بچه گانه ارزان بدون در نظر گرفتن کیفیت لباس، برای کودکان که زمان و انرژی خود را صرف تمیز و سالم نگه داشتن آنچه پوشیده اند نمی‌کنند، چندان کار عاقلانه ای نیست. بنابراین، هنگام خرید لباس بچه گانه دقت کنید که از کیفیت بالایی برخوردار باشد و با چند بار شستشو و قرار گرفتن در معرض نور آفتاب زیبایی اولیه خود را از دست ندهد.

کیفیت کالا عمدتاً توسط جنس پارچه، برند و کیفیت دوخت مشخص می‌شود. بر این اساس، بهتر است از لباس‌هایی با پارچه مرغوب استفاده کنید. شاید در نگاه اول مرغوبیت پارچه به صد درصد پنبه بودن آن تعبیر شود اما برای لباس کودکان بالای یک سال لزوماً اینگونه نیست. پارچه‌های پنبه صد درصد، مناسب ترین انتخاب برای پوست بسیار حساس نوزادان است. اما با افزایش سن کودک و تحرک بیشتر او، وجود مقداری لاکرا یا اسپان در بافت پارچه می‌تواند به افزایش عمر و مقاومت بیشتر لباس در برابر خرابی و شستشو منجر شود.

کاربرد لباس‌ها را مشخص کنید

دختر شما در حال رشد است و به بازی و تحرک بالا نیاز دارد. بنابراین، بهتر است لباس‌های بیرون و خانگی را با ویژگی‌های متناسب با کاربرد آن‌ها انتخاب و خریداری کنید. شما می‌توانید لباس‌های از جنس جین و ساتن و دارای کمربند، تور، زیپ و تزئینات متنوع را برای بیرون از منزل، مهمانی و مجالس مهم خریداری کنید؛ اما استفاده از آن‌ها در خانه موجب آزار کودک می‌شود.

تزئیناتی مانند تور، پاپیون، نگین و غیره که با چسب به لباس بچه گانه دخترانه می‌چسبند، در صورت شستشوی مکرر جدا خواهند شد. لباس‌های راحتی و خانگی مکرراً کثیف شده و شسته می‌شوند. به این ترتیب، لباس‌هایی با تزئینات چسبی به زودی زیبایی خود را از دست می‌دهند و بهتر است این تزئینات به لباس دوخته شده باشند. این امر حتی می‌تواند امنیت بیشتری به کودک شما ببخشد و از بلعیده شدن تزئینات توسط کودک 1 تا 2 ساله جلوگیری کند.

بهترین رنگ لباس بچه گانه دخترانه

برخی والدین ترجیح می‌دهند لباس‌هایی با رنگ تیره برای کودک خود تهیه کنند؛ زیرا رنگ‌های تیره معمولا کثیفی لباس را پنهان می‌کنند و زحمت والدین برای شستشوی مکرر آن‌ها را کاهش می‌دهند. رنگ لباس‌ها به طور چشمگیری در روحیه کودکان مخصوصاً دختران تاثیر دارد. بنابراین، توصیه می‌شود از رنگ‌های روشن در انتخاب لباس دخترانه بهره بگیرید.

ترکیب رنگ لباس بچه دخترانه

متخصصین عقیده دارند که از طریق انتخاب رنگ لباس‌ها و تاثیر آن‌ها بر ناخودآگاه کودک خود می‌توانید روحیه و شخصیت وی را پرورش داده و حس مثبت و انرژی بیشتری در کودک خود ایجاد کنید. برای مثال، رنگ‌هایی با تن‌های قرمز موجب افزایش حس هیجان و انرژی در کودکان می‌شوند. رنگ آبی در مقابل، حس آرامش آن‌ها را افزایش می‌دهند. همچنین لباس‌های صورتی آن‌ها را بامزه تر و دوست داشتنی تر نشان می‌دهند و موجب افزایش حس آرامش در آن‌ها می‌شوند.

اگر می‌خواهید از رنگی بهره بگیرید که ویژگی‌های تلفیقی داشته باشد، لباس بچه گانه دخترانه بنفش را انتخاب کنید. این رنگ تجلی گر ثروت و لوکس بودن است و برای مهمانی‌ها انتخاب خوبی به نظر می‌آید. از طرف دیگر، سبز نیز می‌تواند انتخابی مناسبی برای تقویت توانایی‌ها و تمرکز و همچنین تسکین اضطراب‌ها و استرس‌ها باشد. توجه داشته باشید که از سنین 3-4 سالگی باید از ذوق و سلیقه فرزند خود نیز در انتخاب رنگ و طرح لباس‌ها استقبال کنید. این امر می‌تواند اعتماد به نفس کودک را افزایش داده و در ذهن کودک حس مثبتی نسبت به لباس خریداری شده ایجاد کند.

لباس‌های تنگ نخرید

لباس‌های تنگ ظاهر جذاب و زیبایی دارند؛ اما تنها برای مدت بسیار کمی قابل استفاده هستند. کودکان به سرعت رشد می‌کنند و قد و وزن آن‌ها دائما در حال تغییر است. بنابراین، خرید لباس بچگانه ای که دقیقاً سایز آن‌ها است، خرید مقرون به صرفه ای نخواهد بود. لباس بچه گانه خواب و راحتی می‌تواند یک سایز بزرگتر خریداری شود تا برای مدت طولانی تری قابل استفاده باشد.

از طرف دیگر، لباس‌های تنگ می‌توانند پوست حساس کودک را آزار دهند و به عاملی دست و پا گیری در هنگام بازی و دویدن تبدیل شوند. توصیه می‌کنیم که راحتی کودک را در اولویت قرار دهید و لباسی را انتخاب کنید که حس آزادی به وی ببخشد. استفاده از شلوارهای کمر کشی برای این رده سنی انتخاب بهتری است و تعویض آن راحت تر خواهد بود.

استفاده از حراج‌های فصلی

تاثیر تغییرات فصلی را در خرید لباس بچه گانه دخترانه فراموش نکنید. کودکان در سال‌های ابتدایی زندگی خود سریع تر رشد می‌کنند و به همین دلیل، ممکن است لباس خریداری شده در تابستان گذشته برای سال بعد قابل استفاده نباشد. بهتر است لباس‌ها را یک سایز بزرگتر خریداری کرده و از خرید لباس متناسب با سایز کودک در انتهای هر فصل خودداری کنید. در عوض، می‌توانید از حراج آخر فصل برای خرید لباس‌های با سایز مورد نیاز سال بعد بهره بگیرید. لباس بچه گانه‌هایی مانند کاپشن و پلیور که احتمالا ماندگاری بیشتری دارند را با سایز بزرگتر خریداری کنید که تا حداقل 2 سال قابل استفاده باشند.

مزایای خرید آنلاین لباس بچه گانه دخترانه

لباس‌های دخترانه معمولا تزئینات بسیار بیشتری دارند و در هنگام خرید نمی‌توانید از ماندگاری و کیفیت بالای آن اطمینان پیدا کنید. این در حالی است که در هنگام خرید آنلاین امکان بهره گیری از نظرات و تجربیات سایر خریداران و مشتریان وجود دارد. همچنین خرید حضوری لباس به همراه کودک می‌تواند بسیار دشوار باشد؛ اما این دشواری در خرید آنلاین از بین می‌رود. کافی است در خانه بنشینید و محصولات و کالاهای متنوع را در فروشگاه‌های اینترنتی بررسی و مقایسه کنید. در انتها، خرید شما در مدت زمانی کوتاه درب منزل به دست شما می‌رسد.

خرید اینترنتی به شما این فرصت را می‌دهد که در فروشگاه‌هایی از سراسر ایران به دنبال کالای مورد نیاز خود بگردید و محدودیت جغرافیایی را از خرید خود حذف کنید. به این ترتیب، می‌توانید کالاهای مختلف و ویژگی‌هایی مانند قیمت، طراحی، برند، جنس پارچه و… را در آن واحد با یکدیگر مقایسه کرده و با دانستن سایز و سلیقه فرزند خود، خریدتان را نهایی کنید. فروشگاه اینترنتی شمال مال با ایجاد امکان پرداخت در محل در سراسر کشور، ارائه بهترین، زیباترین، مرغوب ترین و باکیفیت ترین کالاها به شما عزیزان را تضمین می‌کند.

Previous Entries توسعه اپلیکیشن موبایل چیست؟ Next Entries رفع مشکلات رایج یخچال