روش های خانگی برای چاق شدن پایین تنه

چاقی پاها و یا همان چاق شدن سریع پاهای لاغر با حرکات ورزشی بهتر و ماندگار ترخواهد بود.

برای چاق شدن پاها، پله نوردی کنید. بالا و پایین رفتن از پله (استپ) روی کل پایین تنه کار کرده و به بالا بردن حجم عضلانی این ناحیه کمک می‌کند.

می‌توانید برای این منظور از استپ‌های ورزشی استفاده کرده و خیلی ساده از آن بالا و پایین روید. برای بالا بردن شدت تمرین، دو دمبل در دست‌هایتان نگه دارید.

به طور کلی برای داشتن بازو و پاهای لاغر چیزی بیش از یک نگرانی بابت زیبایی است. کمبود وزن اغلب باعث ایجاد نشانه‌هایی از قبیل ضعف، خستگی، کوفتگی و احساس سرماخوردگی می‌شود.

همچنین می‌تواند اثرات جانبی روانی مانند کاهش اعتماد به نفس، اضطراب و افسردگی داشته باشد. اگر چه مقدار چربی در پاها و بازوهای های شما عمدتاً به خاطر ژنتیک است، اما شما می‌توانید اندازه اندام خود را با تنظیم نمودن رژیم غذایی و رژیم‌های تناسب اندام افزایش دهید.

چاق شدن پایین تنه با داروی گیاهی

گیاهان و داروهای گیاهی عوارض داروها و قرص‌های چاق کننده را ندارند. به جز اینکه، می‌توانند برای سلامتی شما مفید باشند، برخی از آنها باعث چاق شدن هم می‌شوند. در ادامه چهار داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه را معرفی می‌کنیم.

چاق شدن پایین تنه با دانه‌های شنبلیله

دانه‌های شنبلیله می‌توانند به عنوان داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه مؤثر و مفید باشند. این دانه‌ها به کنترل طبیعی دیابت و کاهش وزن کمک می‌کنند. شاید به نظر متناقض با هدف ما باشد، اما آثار این دانه گیاهی با نحوه مصرف آن متفاوت خواهد شد. برای افزایش وزن، نوشیدن چای دانه‌های شنبلیله در وعده‌های صبح و شب می‌تواند مفید باشد. کپسول‌های این دانه‌ها نیز در دسترس هستند که بهتر است با تجویز از جانب پزشک مصرف شوند.

ریشه قاصدک برای چاق شدن پایین تنه

ریشه قاصدک سرشار از مواد مغذی‌ای است که برای بدن سالم ضروری هستند. علاوه بر سرشار بودن از مواد غذایی مهم، ریشه قاصدک می‌تواند به اضافه کردن وزن کمک کرده و داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه باشد. این ریشه اشتهای افراد را تحریک می‌کند. بنابرین افراد می‌توانند با کمک آن به وزن خود اضافه کنند.

چاق شدن پایین تنه با بابونه

بابونه گیاهی با شکوفه‌های زیبا است که مصرف آن به افراد برای ایجاد تناسب وزنی به واسطه افزایش وزن در دوره‌ای کوتاه از زمان کمک می‌کند. این گیاه بهترین روش برای افزایش طبیعی اشتها و داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه محسوب می‌شود.

معجون‌های چاق کننده به شما در مصرف کالری‌های بیشتر زمانی که رژیم غذایی شما قادر به ارائه کالری کافی به بدن شما نیست کمک می‌کنند. با استفاده از مواد تشکیل دهنده مناسب، یک معجون می‌تواند ورودی روزانه بدن شما را تا 4000 کالری افزایش دهد. در ادامه به دو معجون چاق کننده سریع می‌پردازیم.

معجون کرم نارگیل

ترکیب 1.5 فنجان کرم نارگیل، نصف فنجان روغن نارگیل، نصف فنجان عسل، 2 فنجان جو و 1 فنجان بادام، معجونی با بیش از 4000 کالری انرژی فراهم می‌کند. اگر علاقه‌ای به معجون‌های شیرین ندارید، به جای عسل از دو فنجان موز له شده استفاده کنید یا عسل را به طور کل از ترکیب حذف کنید. اگر چه روغن و کرم نارگیل مقادیر زیادی از چربی اشباع در خود دارند، چربی نیمه اشباع موجود در آنها برای بدن افراد مفید هستند، این موضوع در مطالعه‌ای در دانشگاه کالیفرنیا نشان داده شده است. با این حال اگر پیش از این نارگیل را در چنین مقادیری مصرف نکرده‌اید، ابتدا نصف یا یک چهارم چنین معجونی را امتحان کنید، زیرا مقادیر زیاد از این ماده غذایی در بعضی افراد واکنش‌هایی نظیر اسهال ایجاد می‌کند.

شخصی سازی طعم‌ها

اجزای بهبود دهنده طعم نظیر پودر کاکائو، عصاره وانیل، دارچین یا جوز هندی کالری چندانی به معجون‌های شما اضافه نمی‌کنند، اما با استفاده از این مواد می‌توانید مانع از تکراری شدن طعم آنها شوید و یا از خوردن این معجون‌ها لذت ببرید. شما هر روز می‌توانید با مواد اصلی یکسان معجون خود را با طعم متفاوتی درست کنید و خوش مزه‌ترین معجون چاق کننده سریع را نوش جان کنید.

Previous Entries Cosmetic Next Entries راهنمای خرید لباس نوزادی برای والدین جوان